Kilkudniowe konferencje wymagają również zakwaterowania ich uczestników – naturalnie, nie jest to konieczne, niemniej świadczy bardzo dobrze o organizatorze, dlatego w przypadku bardziej prestiżowych przedsięwzięć trzeba zatroszczyć się także o noclegi. Właśnie z tego powodu konferencje i innego rodzaju zdarzenia biznesowe coraz częściej organizowane są teraz w hotelach posiadających kluczowe zaplecze.
Hotele z centrami konferencyjnymi dostępne są generalnie na terenie całej Polski, zarówno w centrach miast, jak i urokliwych zakątkach, dlatego nie powinno się mieć żadnych trudności z ich wyszukaniem. Już teraz z dostępnymi ofertami można zapoznać się przez internet i przekonać się, gdzie można kompleksowo przygotować kongresy czy szkolenia dla pracowników wraz z wykupieniem dla nich noclegów. Dodatkowo także można zapoznać się z pozostałymi szczegółami oferty, na przykład dostępnością sprzętu konferencyjnego, cateringu, atrakcjami, z jakich można skorzystać – atutem może być obecność centrum Spa & Wellness czy możliwość organizacji wycieczki.
Ile trzeba będzie zapłacić za konferencje w hotelu? Ceny są zróżnicowane i zależne między innymi od liczby uczestników oraz czasu trwania całego przedsięwzięcia. Wynajęcie sali konferencyjnej na jeden dzień to wydatek około 1000 złotych, ale należy doliczyć także do niego takie opłaty jak catering na przerwę kawową, również śniadania i obiady, wynajęcie sprzętu, koszty noclegów – zwykle to około 100-150 złotych za jedną dobę, dlatego ceny nie będą należały zdecydowanie do najniższych, niemniej otrzymuje się kompleksową obsługę i dostępność kluczowego zaplecza, bez którego kongresy, szkolenia czy bankiety na wysokim poziome nie mogą się odbyć.
Podsumowując, zorganizowanie wydarzenia biznesowego w hotelu będzie bardzo dobrym wyborem – organizacja będzie dodatkowo znacznie ułatwiona, ponieważ na miejscu można skorzystać ze wszystkich kluczowych usług, w tym zaplecza konferencyjnego, noclegów, cateringu i dodatkowych wedle potrzeb. To powoduje, że jest to także bardzo chętnie wybierana opcja!
Polecamy
GCB - organizacja konferencji, kongresów i eventów. Więcej informacji o firmie GCB znajdziecie tutaj.
środa, 12 lutego 2014
Konferencja w hotelu – jak ją przygotować?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz